Eğitimler

Hizmetler

Referanslar

Hakkımızda

Adres / Tel

Ana Sayfa

     

EĞİTİMLER

ISO 9001:2000 Kalite Yönetim Sistemi

KYS Dokümantasyon Oluşturma & Uygulama

Süreç Yönetimi

ISO 9001:2000 STD İç Denetçi

5S Uygulamaları

Kalite İyileştirme Araç ve Teknikleri

Problem Çözme Teknikleri

Takım Çalışması

Etkili İletişim

Toplantı Yönetimi

 

3. Süreç Yönetimi

 

EĞİTİMİN TANIMI :

Süreç Yönetimi; süreçlerin sürekli ve düzenli olarak izlenmesi ve geliştirilmesini garanti altına almak için yapılan faaliyetler dizisidir.

 

Rekabetin her alanda çok yoğun olduğu dünyamızda müşteri memnuniyeti sağlamanın ve sadık müşteriler yaratmanın önemi çok büyüktür. Müşteriye sunulan her mal veya hizmet bir sürecin çıktısı olduğuna göre, bu ürün veya hizmeti hem müşteri istek ve beklentilerine uygun hem de kuruluş için az maliyetli şekilde çalıştırmak için öncelikle kuruluş süreçlerinin belirlenmesi ve süreç yönetiminin uygulanması gerekir.

 

Bu eğitimde, sürecin tarifi, özellikleri, temel unsurları, sınıflandırılması, süreç yönetimi ve süreç iyileştirme teknikleri açıklanacaktır.

 

EĞİTİMİN HEDEFİ :

Katılımcılara süreç ve süreçlerle yönetim anlayışını benimsetmek ve süreç iyileştirme çalışmaları hakkında bilgilendirmektir.

 

EĞİTİMİN İÇERİĞİ :

  • Süreç tanımı

  • Süreçlerin özellikleri

  • Süreçlerin temel unsurları

  • Süreçlerin Sınıflandırılması

  • Süreç Yönetiminin Tanımı

  • Neden Süreç Yönetimi

  • Süreç İyileştirme

  • Süreç El Kitabı Hazırlama

 

 

KATILIMCILAR :

Kalite Yönetim Sistem iyileştirme çalışmalarına katılacak tüm yönetici ve çalışanlar.

 

Eğitimin verimi ve etkililiği için en fazla 20 katılımcı öngörülmektedir

 

EĞİTİM SÜRESİ :

1 gün